luni, 9 februarie 2009

Lucruri marunte...

As fi preferat havefun, era luat. Cristianpaul deasemenea. Probabil, am stat mai mult pana m-am decis ce http sa pun, decat la editarea primului post, acesta. Sunt lucruri marunte care ne complica viata…e doar un exemplu stupid, dar cu siguranta ele sunt, si ne macina, ne framanta si ne fac sa pierdem o ora, o zi din viata noastra. “Orice problema, apare sa fie rezolvata.” ( thnx Roxanne :) ). Asa e viata..si asa va fi intodeanua.. plina de probleme, mai usoare sau mai grele, care trebuiesc rezolvate bine/rau, oricum. Si nu am de gand sa fac doar exercitii. Imi voi gasi fericirea si-n lucruri marunte, si o sa fug din povestea plictisitoare care se transforma in roman, si nu o sa astept sa apara volumul 2 al romanului plictisit, monoton, obisnuit. Vreau sa molfai dimineata dupa prima gura din cafeaua fierbinte, simtindu-i cu adevarat gustul, sa ma bucur de ploaie caci pot dormi mai bine, sa astept cu drag ce o sa imi ofere ziua de azi ca si cum ai astepta sa desfaci un cadou...sa rad, sa plang, sa zbier, sa cant, sa imi simt “starea” asa cum e ea. Si daca vreau o sa pot. Caci nu ma poate opri nimic. E lupta mea, e filmul meu, e povestea mea, si doar eu decid sfarsitul. Si pot sa-l schimb. E ca si cum ai juca „remy in doi, dar singur”. Castig cand vreau.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu